1394-10-08 17:24
1427
1
25224

فیلم/ هاشمی 78 درتقابله با هاشمی 88

این معلومه که یک گروه کوچک نمیتواند یه راه پیمایی و تظاهرات خیابانی را اداره کند.

هاشمی رفسنجانی پس از اغشاشات خیابانی سال 78 و تخریب استحکامات کشور توسط ارازل و اوباش:"این معلومه که یک گروه کوچک نمیتواند یه راه پیمایی و تظاهرات خیابانی را اداره کند.تظاهرات هیجان انگیز و درحضور دشمن بسیار خطرناک است.چون توخیابون که دروازه نداره در نداره هرکی میخواد شعار میده هر کی میخواد سنگ میزنه هرکی میخواد هر حرکتی بخواد انجام میده مگر اینکه یک انضباط آهنین باشه رهبری با نفوذ داشته باشه که با یک فرمان میخ کوب کند چنین چیزهایی نیست.چطورمیتونه یک گروه مردم را دعوت کنه بگه به ما بپیوندید کی میاد.

این الواطی که آمدند و این همه خسارت وارد کردند خب تو خیابون که دروازه نداره.ریشه این ها ما اگر بخوایم پیدا کنیم ر در نفوس خودمون میبینیم مسئله اصلی خودخواهی باند پرستیه و جناح پرستیه...اشکال کار خیلی ها این است که برای خودشون یه دکانی در مقابل دکان اسلام باز کرده اند."

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

teymour khany

اری با علم به اینکه خیابان دروازه ندارد تا بشود جلوی لاتها را گرفت .لاتهایش را به خیابان ریخت و دختر و پسرش هم بر امر عملکرد لاتهایشان نظارت میکردند .وکردند ان را که نباید انجام میدادند. بله انها با فرزندانشان در منزل هماهنگیهای لازمه را انجام میدهند. و بچه ها نیروی عملیاتی را رهبری میکنند . و پدر خانواده با دارا بودن موقعیت .سیاسی اجتماعی .پشت تریبون نماز جمعه راهکارها را نشان میدهد و برای گروهها تشریح میکند.وزمانی هم که کم می اورند.مظلوم نمائیهایشان شروع میشود....باید پیش این هاشمی لنگ بیندازد.محافظه کار ... یعنی این؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-10-08 17:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.